Regulamin

Sklep internetowy albumy-foto.pl dostępny pod adresem http://www.albumy-foto.pl został założony i jest prowadzony przez firmę PPH Empol Michał Podskarbi, zajmującą się od ponad 27 lat produkcją albumów fotograficznych i passepartout , z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej przy ul. Paderewskiego 10a, 63-000 Środa Wlkp. ,

NIP: 7861723904, REGON: 387733292
tel. 61 285 39 95
tel/fax 61 285 66 34
e-mail: empol@pphempol.com.pl , handel@pphempol.com.pl
dział techniczny i graficzny: grafika@pphempol.com.pl
tel: +48 538 443 223

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

Składanie zamówienia

Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu zamówienia do realizacji lub o przyjęciu zamówienia i oczekiwaniu na realizację płatności.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku
40102041600000220202474658
b) w przypadku wyboru szybkich płatności Tpay od momentu akceptacji płatności przez system i potwierdzenia płatności mailem,
c) w przypadku zamówień „za pobraniem” (płatność gotówką przy odbiorze towaru)
od momentu wysłania e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia.
Zamówienia można składać przez całą dobę.
Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub fakturę VAT. O chęci otrzymania faktury Klient powinien poinformować sklep na etapie składania zamówienia. Wprowadzając odpowiednie informacje np. nip firmowy oraz nazwę firmy w zakładach adresu wysyłki lub też informując sprzedającego o chęci otrzymania faktury w komentarzu do zamówienia.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.

Realizacja zamówienia

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
Wysyłka produktów następuje w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty,
w przypadku zamówień za pobraniem w ciągu maksymalnie 7 dni od wysłania e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia.
Przy wyborze formy płatności przelewem pieniądze należy przelać na konto:
40102041600000220202474658
oraz podać tytuł zapłaty w postaci:
-zapłata za zamówienie numer xxx, gdzie xxx jest numerem zamówienia ,
-zapłata za FV nr xx gdzie xx jest nr FV
Namawiamy do wybrania formy płatności przelewem lub poprzez płatności Tpay.

Dostawa

Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy zamówionego towaru.
Po wybraniu formy przesyłki system wygeneruje koszty na podstawie wagi i cennika
Poczty Polskiej lub kuriera GLS.
Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. Można zamówiony towar odebrać osobiście w siedzibie firmy PPH EMPOL od pn. do pt. w godz. 7:00-15:00.
Istnieje możliwość wysyłki na inny adres niż zamawiającego.
Za opóźnienia w dostawie wynikające z winy poczty lub firmy kurierskiej, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.

Ceny, rabaty, promocje

Wszystkie ceny produktów w sklepie są cenami brutto. Produkty z wyłączeniem działów PROMOCJI, WYPRZEDAŻY, ALBUMÓW DOSTĘPNYCH OD RĘKI posiadają ceny detaliczne.

Aby skorzystać z rabatów należy w podsumowaniu zamówienia dodać odpowiedni rabat obniżający sumę zamówienia:
“RABAT NR 1”

-15,0%

od zamówienia min. 768,75 zł (brutto) (oszczędzasz min. 115,31 zł)
“RABAT NR 2”

-20,0%

od zamówienia min. 1076,25 zł (brutto) (oszczędzasz min. 212,25 zł)
“RABAT NR 3”

-22,4%

od zamówienia min. 1537,50 zł (brutto) (oszczędzasz min. 344,40 zł)
“RABAT NR 4”

-24,0%

od zamówienia min. 3075,00 zł (brutto) (oszczędzasz min. 738,00 zł)
“RABAT NR 5”

-26,4%

od zamówienia min. 6150,00 zł (brutto) (oszczędzasz min. 1623,60 zł)
“RABAT NR 6”

-28,0%

od zamówienia min. 9225,00 zł (brutto) (oszczędzasz min. 2583,00 zł)
“RABAT NR 7”

-29,6%

od zamówienia min. 12300,00 zł (brutto) (oszczędzasz min. 3640,80 zł)
“RABAT NR 8”

-32,0%

od zamówienia min. 15375,00 zł (brutto) (oszczędzasz min. 4920,00 zł)

Produkty w cenach promocyjnych i z wyprzedaży nie są objęte dodatkowymi rabatami. Kupony rabatowe i zniżki nie łączą się z innymi promocjami.

Reklamacje i zwroty

Prosimy o przemyślane zakupy. Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie, spersonalizowane (np, indywidualna okładka, grawer laserem, logo, tłoczenie, złocenie itp.) nie podlegają zwrotowi.
Reklamacje dotyczące mechanicznych uszkodzeń powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane na podstawie spisanego wraz z dostawcą paczki protokołu reklamacyjnego.
Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie dostarczenia zamówionego towaru spowodowane przez firmę transportową.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien skontaktować się z biurem EMPOL lub odesłać go pod adres firmy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację dotyczącą wady.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie wymieniony na inny lub sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Może też uzgodnić z odbiorcą przecenę towaru bez konieczności przesyłek.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.